שיפוץ מערכת קירור

הביאו את המחשב הנייד או השולחן העבודה שלכם לשירותי תיקון המחשבים שלנו
, והטכנאים המומחים שלנו יאבחנו את התקלה במכשיר ויציעו עבודת תיקון איכותית ומהירה כדי להחזיר את המכשיר שלכם לפעולה.

e056826fe94033af1cf9a545cc952574


!המחשב מתחמם? צרו קשר עוד היום
והמחשב שלכם ינשום לרווחה BGPC עוד לא תספיקו להגיד

_

שיפוץ מערכת קירור וטיפול בחום למחשב עושים רק ב-BGPC – הכי כדאי והכי משתלם.
ואת זה- לא אנחנו אומרים. אנו מזמינים אותך להיכנס לדף הפייסבוק שלנו (מעל 5000 לייקים לא טועים), והן לדף חוות הדעת שלנו בדפי זהב, ולקרוא את ההמלצות שכתבו עלינו לקוחות. נשמח כי בבוא העת נקבל חוות דעת גם ממך.
אצלנו תקבלו:חלקים איכותיים בלבד: אנו משתמשים בחלקים איכותיים בלבד, שעברו בדיקת איכות מחמירה בכדי להבטיח אורך חיים מקסימלי לכל חלק בו אנו משתמשים. תיקון מהיר: מעבדת המחשבים שלנו מהירה יותר פי 2 מהממוצע. שרות אדיב והוגן: צוות המעבדה עומד לרשותך בכל שאלה, וישקף בפניך את כל הליך התיקון מבעוד מועד. אחריות על כל תיקון: אנו נותנים אחריות על כל תיקון אותו אנו מבצעים, כך שאתם יכולים להיות עם ראש שקט ולדעת שיש לכם גב גם ביום שאחרי.
לאחר שיפוץ מערכת הקירור, המחשב יחזור לתפקד כרגיל.
גם במצבים בהם קיימת חסימה מוחלטת ואף תקיעה (!) של המאוורר, אנו מצליחים באחוזים גבוהים מאוד (למעלה מ-95%) להשיב את המצב למצב תקין ומעולה. עכשיו רק להשתדל לשמור על סביבה נקייה (אבק, פרוות חיות מחמד, שמיכות ומזרונים מגבירים את ספיגת האבק והיווצרות הגושים שחוסמים את זרימת האוויר).

כמו כל גוף שנמצא תחת מאמץ, גם המעבד של המחשב מתחמם. כדי לאפשר המשך עבודה מאומצת ללא שריפה של המעבד קיימת מערכת קירור יעודית לכל מחשב ומחשב. מערכת זו בנויה ממשטח הנוגע פיזית במעבד (ביניהם נמצאת משחה טרמית שתפקידה לשפר את המגע ואת העברת החום בין המעבד למשטח שנוגע בו), אליו מחוברים צינורות נחושות המכילים נוזל, ואותם צינורות מגיעים לעבר צלעות קירור הניצבות אל מול המאוורר. לעיתים, בד"כ לאחר כשנה-שנתיים של שימוש במחשב, מצטבר אבק בין המאוורר וצלעות הקירור, ואותו אבק מתגבש לגוש אשר חוסם את מעבר האוויר על פני אותם צלעות קירור וצינורות נחושת, וכך נמנעת פעולת הקירור האפקטיבית של המעבד.

כתוצאה מכך, בשלב הראשוני, אנו נחווה איטיות בפעולת המעבד, ולאחר מכן אף כיבויים באמצע העבודה שתפקידם להגן על המעבד מפני התחממות יתר והריסתו. לרוב, ניתן לשים יד אל מול פתחי הקירור של המחשב, ובמידה ואכן קיימת חסימה, אנו נשמע את המאוורר “מתאמץ” אך בפועל יוצא זרם אוויר חלש מאוד אם בכלל. לעיתים תלווה חסימה זו גם ברעשי “טרקטור” הבוקעים מכיוון המאוורר.

הפתרון אותו אנו מבצעים הינו מקיף ביותר ובעצם מחזיר את מערכת הקירור למצב מעולה. בין הפעולות המבוצעות על ידנו במקרים שכאלה: פירוק מוחלט של כלל מערכת הקירור מהמחשב, החלפת המשחה הטרמית למשחה חדשה, ניקיון יסודי של האבק והגושים המצטברים בפנים, טיפול במיסבי המאוורר במקצועיות ועוד. בסיום התהליך המחשב יכול “לנשום לרווחה” ובכך נמנעת גם החלפת מאוורר ונחסכת הוצאה מיותרת.

54062 APPFRTSE45T BHEATSINK